piątek, 17 lipca 2015

WÓZ STRAŻACKI

Wóz Strażacki
Dla Kuby.
Mój pierwszy wóz strażacki. Bądźcie wyrozumiali, nie mam w rodzinie strażaka....
Zwinięty wąż z sikawką został u mnie na blacie.... sorki Kuba, że sikawki nie było.

Biszkopt z kremem jogurtowym, 
z bananami i truskawkami.

Krem Jogurtowy

3 jogurty naturalne ( najlepiej greckie, bo gęste)
3-4 łyżki cukru pudru
4 łyżeczki żelatyny.

Jogurty zmiksować z cukrem. Dodać rozpuszczoną żelatynę.
Wstawić na chwilę do lodówki.
Smarować blaty biszkopta jak zacznie tężeć.


Tort ze świezymi owocami. Truskawki i banany pokrojone w plasterki były poukładane na biszkopcie, nasączonym wodą z cukrem i cytryną, na to nakładałam krem jogurtowy.
Całość, jak ładnie zastygła, obsmarowane kremem maślanym i obłożone masą cukrową.







Dobre Rady Sylki28
* działajcie szybko, żeby banany nie zbrązowiały, jeśli używacie ich do ciasta, albo skropcie je sokiem z cytryny. Takie brązowe nie wyglądają apetycznie.
* Spokojnie z kremem. Na początku wydaje się rzadki i mnie też nerwówka brała. Zastygnie, Żelatyny wystarczy żeby był krem stabilny, a nie za twardy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz