piątek, 10 lipca 2015

Nowy Blog, Nowe porządki.

Witajcie na nowym blogu.
Tyle rzeczy się dzieje w moim życiu, tyle nowych próbuję i się nimi zachwycam, że blog scrapkowy już tego "śmietnika" nie ogarnie.
Przyznam szczerze, ze chciałam założyć tego bloga na innym serwisie, tak dla sprawdzenia, jak to jest gdzie indziej, ale się poddałam po godzinie. Albo coś ze mną nie tak, albo, w co wolę wierzyć bardziej, zbyt tam było zagmatwane i czasochłonne.
No wiec jestem tutaj:)

Na blogu będę publikowała torty, które będę sama piekła. 
Nie obiecuje podawać przepisów, choć pewnie się czasem o to pokuszę.
Głównym celem jest pokazanie znajomym i nieznajomym moich możliwości, które z każdym wykonanym tortem rosną.

Moim celem nie ejst blok kulinarny i konkurowanie na ogromnym dziś rynku bloggerów kulinarnych.
To będzie taka trochę historia mojego doskonalenia się w dekorowaniu tortów lukrem plastycznym.
Może też znjadziecie jakieś praktyczne wskazówki, na czym się sama "wywaliłam" a co mi wyszło, jaki sprzęt bardzo się przydaje, a jaki był stratą pieniędzy.
Postaram się i zobaczymy jak to wyjdzie.
Zapraszam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz