środa, 23 grudnia 2015

Domowe Bajaderki


Domowe Bajaderki

Potrzebujecie resztki z ciasta, okruszki. 
W tym przypadku pokruszyłam ścięte górki z ciasta czekoladowego.
Dodałam mascarpone, nutelle i naturalny twarożek.
 Mieszałam ręką, żeby było dobrze ugniecione ( używam rękawiczek nitrylowych).

 Ciężko określić proporcje, wszystko zależy ile mamy okruszków. 
Można też po prostu upiec ciasto i pokruszyć.
 Biszkopt, Red Velvet czy czekoladowe super się do tego nadają.
Po dokładnym wymieszaniu formowałam kulki ręcznie i wstawiłam na noc do lodówki.
Na drugi dzień zanurzałam w rozpuszczonej gorzkiej czekoladzie.

Są super.

Można dodać alkohol i będą jak te z cukierni albo olejek smakowy...bo nie wiem, co tam cukiernie dodają...
u mnie bez dodatków procentowych :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz